خبرگزاری کار ایران

برپایی میز خدمت هفتگی در استانداری گیلان با حضور استاندار و معاونین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۰۲۹

میز خدمت هفتگی در روزهای سه شنبه و در محل استانداری گیلان با حضور استاندار، معاونین و مدیران کل ستادی استانداری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در اقدامی نو و قابل توجه میز خدمت هفتگی در روزهای سه شنبه و در محل استانداری گیلان با حضور استاندار، معاونین و مدیران کل ستادی استانداری برگزار می شود.

در این میز خدمت که تاکنون به این شکل در استان گیلان سابقه نداشته است، مردم به راحتی می توانند با استاندار و معاونین ملاقات کرده و مشکلات خود را مطرح و مسئولان ارشد استان با برقراری تماس تلفنی و هامش نویسی و نامه نگاری با مدیران دستگاه های اجرایی گیلان درصدد کمک برای رفع مشکلات مردم هستند.
امید آن می رود که این مسیر نو در استان گیلان ادامه داشته باشد و دسترسی مردم به مسئولان ارشد استانی با سهولت صورت گیرد.

در میز خدمت امروز استانداری گیلان اسدالله عباسی استاندار گیلان،  مرتضی رضایی صوفی معاون توسعه منابع، سید محمد اسحاقی معاون اقتصادی، مسعود کاظمی معاون عمرانی، علی بهرامیان مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری و مدیران کل جذب سرمایه گذاری ، مدیرکل امور روستایی، معاون مدیرکل شهری و برخی مدیران کل ستادی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز