خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

صادرات صنایع کوچک و متوسط قزوین افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۷۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال جاری میزان صادرات کالاها از صنایع کوچک شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت، به طوری که در کل سال گذشته میزان صادرات 110 میلیون دلار بود و این میزان در نیمه نخست سال جاری صرفا 8 میلیون تا رسیدن به این میزان فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اشاره به صادرات صورت گرفته از واحدهای تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: در سال جاری 52 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین نسبت به صادرات به کشورهی خارجی اقدام کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: میزان کالای صادر شده از صنایع کوچک و متوسط استان 102 میلیون دلار بوده که عمدتا به کشورهای همسایه ازجمله  عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان، امارات و همچنین به کشورهای چین، روسیه، ایتالیا، فرانسه، هلند، رومانی و بلغارستان صادر شده است.

وی عنوان کرد: شوینده و محصولات بهداشتی، کابل برف، پلاسیک، فولاد، کاشی و سرامیک، فرآورده‌های لبنی، کشمش و خشکبار و قطعات خودرو از جمله کالاهای صادر شده از قزوین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز