خبرگزاری کار ایران

طرح استانداردسازی خدمات ۱۰ گانه در سطح استان همدان فعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۶۸

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه طرح استانداردسازی خدمات ۱۰ گانه در سطح استان همدان فعال شد گفت: تقویت و نظارت بر استانداردسازی خدمات در این استان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، مهدی اسلام پناه روز شنبه در سفر به استان همدان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نظارت و تقویت بر استانداردسازی خدمات رویکرد محوری این اداره کل است اظهار داشت: نظارت جدی در خصوص اماکنی همچون هتل‌ها که مشمول استاندارد اجباری هم نیستند، صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: استاندارد سازی خدمات گردشگری، آموزشی، حاکمیتی، عمومی، اجتماعی، تجاری،  الکترونیکی، ورزشی و خدمات پستی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: همدان به عنوان آزمونه استانداردسازی خدمات گردشگری سیاحتی مانند خدمات گردشگری وابسته به میراث فرهنگی، هتل‌ها، تجهیزات رستوران‌ها و دسترسی‌ها انتخاب شده است‌.

اسلام پناه با اشاره به اینکه استان همدان ظرفیت های مناسبی در زمینه استاندارد سازی رشته های پیشرفته و دانش بنیان دارد که با استفاده از توان متخصصان این حوزه در مراکز دانشگاهی و رشد شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود.

وی از رونمایی نانو نماد و نشان حلال در ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: مردم می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ از وضعیت استاندارد کالاها مطلع شوند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه جان مردم خط قرمز ما است و شوخی بردار نیست اظهار داشت: حوادث در شهربازی ها به دلیل داشتن استاندارد اجباری به صفر رسیده است.

اسلام پناه تصریح کرد: طبق تاکیدات و پیگیری های رییس جمهور مبنی بر حفظ حقوق مردم، خط تولید پنج خودرو در چند ماه اخیر که در مسائل بهبود کیفی تولیدات انتظارات این سازمان را به‌خوبی برآورده نکردند متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد آسانسورها، جدی و مستمر هر سه ماه یکبار توسط بازرسان این اداره کل صورت می گیرد افزود: مالکان و بهره‌برداران آسانسورها تا زمانی‌که تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور را اخذ نکنند، باید از بهره برداری و استفاده از آسانسورها خودداری کنند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با گرامیداشت یاد و خاطر شهید والامقام سیّد حسین برزگر مدیرکل شهید استاندارد استان همدان گفت: نامگذاری هایی از این شهید به طور پیوسته در کل کشور انجام شده است.

اسلام پناه تصریح کرد: سلامت آب همدان استاندارد های لازم را کسب کرده و مورد تایید است و تمام پارامترها و کیفیت آب در آزمایشگاه ها بررسی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز