خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گلستان:

برای تداوم امنیت پایدار باید همه دستگاه های متولی با تمام توان پای کار باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۶۷۷

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: برای تداوم امنیت پایدار باید همه دستگاه های متولی با تمام توان پای کار باشند و گلستان از امن ترین استان های کشور است.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار "سعید دادگر" با اشاره به آغاز هفته فراجا با شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" افزود: در حقیقت هفته انتظامی، هفته پاسداشت امنیت و بزرگداشت مجاهدانی است که شبانه روز برای دفاع از آرامش مردم تلاش می کنند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: پلیس از مردم و برای مردم است و افتخار می کنیم در این لباس مقدس به مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی خدمت می کنیم.

سردار دادگر در ادامه تصریح کرد: به لطف الهی، گلستان از امن ترین استان های کشور بوده و این مهم با همکاری و تعامل مطلوب مردم و حضور فعال پلیس و دستگاه های امنیتی حاصل شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: امنیت یک محصول جمعی بوده و برای تولید و حفظ آن دستگاه های زیادی نقش دارند که اگر هریک در راستای عمل به وظایف خود کوتاهی کنند، در آینده دچار اخلال در نظم و امنیت خواهیم شد.

سردار دادگر با اشاره به دستاوردهای بزرگ پلیس استان در یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: برای تداوم موفقیت ها و تامین امنیت پایدار باید همه دستگاه های متولی با تمام توان پای کار باشند.

فرمانده انتظامی استان گلستان در ادامه با اشاره به وقایع اخیر در کشور، گفت: بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن (ع) فصل الخطاب و چراغ راه همگان بود.

سردار دادگر افزود: امنیت ایران اسلامی، خار چشم دشمنان است و بیگانگان از هر بهانه ای برای ایجاد نا امنی و آشوب در کشور استفاده می کنند لیکن هر بار با هدایت های پیامبر گونه مقام معظم رهبری، حضور مردم بصیر و تلاش بی وقفه نیروهای انتظامی و امنیتی، نقشه های آنان خنثی شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اجتماع کم نظیر وحدت در روزهای گذشته، گفت: اتحاد شیعه و سنی و اقوام مختلف در ایران اسلامی مشت محکمی بر پیکره استکبار و تفرقه افکنان وارد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز