خبرگزاری کار ایران

به دلایل زیست محیطی صورت گرفت؛

معرفی یک واحد مرغداری در آبیک به مراجع قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۹۵۴

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبیک از معرفی یک واحد جوجه کشی به مراجع قضایی به دلیل بی‌توجهی به اخطاریه‌های صادره و به جرم آلودگی محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امید رحمانی با اعلام این خبر افزود: کارشناسان محیط زیست شهرستان پس از آزمایش و نمونه برداری از این واحد، اخطاریه های لازم را به مدیران آن برای رعایت ملاحظات زیست محیطی داده بودند که مورد توجه مسئولان این واحد قرار نگرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک با بیان اینکه واحدهای مستقر در شهرستان آبیک باید توجه کافی را به ضوابط و ملاحظات زیست محیطی داشته باشند گفت:  کارشناسان این دستگاه به صورت مستمر بر عملکرد این واحد ها نظارت داشته و با واحدهای آلاینده طبق قوانین و مقررات برخورد می‌کنند.

رحمانی افزود: این شهرستان با توجه به موقعیت حساس خود و قرارگیری واحدهای متعدد مرغداری و پرورش طیور، نقش مهمی در تامین چرخه غذایی کشور داشته ولی نباید دستورالعمل ها و ملاحظات زیست محیطی  رعایت نشوند و توسط متولیان واحدهای تولیدی نادیده گرفته شود.

وی تاکید کرد: محیط زیست به عنوان یک سرمایه و گنجینه ارزشمند بوده و تمامی شهروندان و به ویژه مدیران و متولیان تولید باید در حفظ آن بکوشند و  با جدیت و اهتمام لازم برای حفاظت از آن در برابر تهدیدات زیست محیطی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز