خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس:

توجه خیران به آتش‌نشانی باعث ارائه خدمات بهینه به شهروندان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۹۴۷

شهردار بندرعباس گفت: توجه خیران به موضوع آتش‌نشانی و خریداری تجهیزات این سازمان می‌تواند باعث ارائه خدمات بهینه‌تر به شهروندان شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی نوبانی در آیین گرامیداشت روز آتش‌نشان، با توصیف آتش‌نشانان به‌عنوان نجات‌دهنده و منجی مردم اظهار کرد: روز هفتم مهرماه در تقویم کشور برای تقدیر از رشادت‌های آتش‌نشانان به‌عنوان روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی نام‌گذاری شده است، نام آتش‌نشانان را می‌توان نجات دهنده و ناجی مردم گذاشت، زیرا مشکلات مردم را با جان و دل رفع می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمادگی جسمانی افرادی که به‌عنوان آتش‌نشان استخدام می‌شوند، از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به صورت ویژه پیگیری و از قهرمانان و ورزشکاران در این زمینه استفاده شود، افزود: آتش‌نشانی یکی از شغل‌های سخت و زیان‌آور است؛ در هر حریق ممکن است آتش‌نشانانی که به محل حادثه می‌روند، جان خود را از دست دهند یا دچار آسیب شوند.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: امروزه شاهد حضور خیران در عرصه‌های مختلف اجتماعی از قبیل مدرسه و مسجدسازی هستیم، البته توجه آنها به موضوع آتش‌نشانی و خریداری تجهیزات این سازمان می‌تواند باعث ارائه خدمات بهینه‌تر به شهروندان شود.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ترویج تشویق خیران به بحث خدمات اجتماعی و خرید لوازم آتش‌نشانی در جامعه نهادینه شود و رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

آئین گرامیداشت روز آتش‌نشان با حضور احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و آتش‌نشانان شهرداری شهر بندرعباس در سالن فردوسی شهرداری برگزار و از آتش‌نشان نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز