خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان:

بیش از 11 هزار نفر در مرکزی مهارت های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۱۸

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، 11 هزار و 131 نفر با شرکت در آموزشگاه های این اداره کل، آموزش‌های مهارتی و توانمندی را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا رستمی افزود: 4768 نفر از این افراد در کارگاه‌های ثابت شهری و 1328 نفر دیگر نیز در کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط واقعی کار مهارتهای لازم را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعداد 688 نفر در پادگان‌ها، 1606 نفر در زندان‌ها، 326 نفر در کارگاه های روستایی، 961 نفر درکارگاه های سیار شهری، 150 نفر در مراکز درمان تحت پوشش بهزیستی و 142 نفر در مرکز مدیریت مهارت آموزش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان آموزش های مهارتی و توانمندی را فرا گرفته اند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی اظهار داشت: 21 مرکز دولتی، 380 آموزشگاه آزاد و 106 مرکز جوار کارگاهی (واحدهای آموزشی مستقر در صنایع) در استان مرکزی فعال است و آموزش های مهارتی به متقاضیان ارائه می شود.

رستمی با بیان اینکه آموزش های مهارتی نقش مهمی در حل معضل بیکاری دارد، تصریح کرد: فقر مهارتی یکی از مشکلات عمده جامعه و جوانان است که این اداره کل با تمام ظرفیت در جهت حل این مشکل حرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز