خبرگزاری کار ایران

در استودیو ایلنا عنوان شد/ قسمت پایانی

می‌خواهیم حال تمام اقوام ایرانی با تیم شمس آذر خوش باشد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۷۱۵

رئیس هیئت مدیره مجتمع تولیدی شمس آذر گفت: قزوین استانی بی نظیر و مجموعه‌ای از اقوام است، به طوری که وقتی می‌گوییم قزوین، یعنی ایران و ما هم می‌خواهیم حال تمام اقوام ایرانی با تیم فوتبال شمس آذر خوش باشد، البته در کنار آن برای برندینگ خود هم تلاش می‌کنیم و نکته مهم تاثیرگذاری این است که هزینه وزرش به اندازه هزینه تبلیغات صداوسیما نیست و خوش منظرتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرزاد نجفیان با حضور در برنامه گفت‌وگو محور ضلع سوم درباره اهمیت مسئولیت اجتماعی واحدهای تولیدی گفت: ما مجموعه‌ای از مشکلات داریم که برای همه است و باید برای حل آن‌ها تلاش می‌کنیم و راهی جز رایزنی و استمرار در خواسته‌ها نداریم و در تریبون‌های مختلف و انجمن‌های صنفی مسایل را مطرح می‌کنیم تا شاید مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

رئیس هیئت مدیره مجتمع تولیدی شمس آذر ادامه داد: در تمام دنیا روش بر این است که وقتی از مرحله معاش رد شده و افزایش ثروت ایجاد شد به طرف نیکوکاری، انجام اقدامات فرهنگی و تاثیرگذاری بر محیط پیش می‌روند، این موضوع در دوره کرونا فوق العاده بود و بسیاری از واحدها درشان را برای کمک‌های مردمی باز کردند، البته تعدادی هم در پی منافع شخصی بودند.

وی عنوان کرد: خدا را شاکریم در مسیری قرار گرفته‌ایم که به رغم وجود سختی‌ها به خاطر هدف بزرگی که داریم لذت می‌بریم و اشتغال و تولید داریم و در این مجموعه باورمان بر این است اثر خوب به جای بگذاریم، به ماندگار بودن فکر می‌کنیم و در این راستا تلاش می‌کنیم.

تاثیرگذاری فعالیت ورزشی در نشاط جامعه و برندیگ

این فعال اقتصادی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش و تیم فوتبال شمس آذر بیان کرد: برخی مواقع کارها به نوعی است که فقط بحث مالی مطرح نیست و همزمان به مادیات و معنویت می‌رسیم، کافی است مسیر را درست انتخاب کنیم، درباره تیم شمس آذر اینطور نیست که بگوییم هدف ما صرفا فرهنگی بود، شرکت‌ها دنبال اهداف خود و برندینگ و شناخته شدن هستند چرا که امکان فروش بیشتر محصول را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: صرف ورزش ما پول هم ندارد و حتی بلیط فروشی هم نداریم و تماشای مسابقات رایگان است، ما مسیری انتخاب کردیم که ضمن ایجاد برندینگ شادی و حال خوش برای استان ایجاد کند.

نجفیان درباره اهمیت فرهنگسازی مسئولیت اجتماعی در واحدهای تولیدی گفت: هر کس در توان خود می‌تواند اقداماتی را انجام دهد، واحدهای بزرگی در استان داریم که مبلغ زیادی تسهیلات مالی گرفته‌اند، این واحدها می‌توانند در عرصه فرهنگ و ورزش اثر بگذارند و این اقدامات خوش منظر است و احترام اجتماعی را هم افزایش می‌دهد و باید بدانیم برای احترام اجتماعی باید هزینه کرد.

حجم ویدیو: ۶۷.۹۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۰:۴۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز