خبرگزاری کار ایران

با ابلاغ دادستان قزوین؛

دبیر کمیته کارشناسی حوادث اخیر در قزوین تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۳۶۸

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ابلاغی محمد رمضانی، معاون دادستان مرکز استان را به عنوان دبیر کمیته کارشناسی حوادث و ناآرامی‌های اخیر تعیین کرد و به گفته این مقام قضایی بی تردید موارد مورد نظر به صورت ویژه در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: در راستای بخشنامه دادستان کل کشور مبنی بر تعیین و تکلیف حوادث و بازداشتی‌های اعتراضات اخیر و ایجاد هماهنگی و تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده‌های متهمین، کمیته مربوطه در دادسرای قزوین تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: قطعاً با تشکیل این کمیته پرونده‌های مربوط به متهمین اعتراضات اخیر با حضور نماینده دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و ضابطین قضایی بر اساس موازین شرعی و قانونی و با سرعت، دقت و قاطعیت لازم مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و وضعیت آن‌ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: در این فرآیند متهمین فاقد سابقه کیفری و افرادی که در پرونده آن‌ها گزارش مورد توجهی از سوی ضابطین عام و خاص وجود ندارد، به سرعت و با توجیه و ارشادات لازم آزاد می‌شوند.

رجبی تاکید کرد: اما متهمین دارای سوابق متعدد کیفری و مشابه در سال‌های گذشته و کسانی که موجب شهادت و مجروحیت حافظان امنیت شده و اقدام به تخریب و تحریق اموال خصوصی و عمومی کرده‌اند، تا زمان برگزاری دادگاه در بازداشت به سر خواهند برد و قطعاً اشد مجازات و صدور احکام بازدارنده از دادگاه درخواست می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز