خبرگزاری کار ایران

رفع تداخل پلاک‌های ثبتی سه شهرستان قزوین تا پایان سال تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۰۸۱

مدیر پیشران پروژه رفع تداخل اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخل پلاک‌های ثبتی سه شهرستان استان قزوین تا پایان سال تکمیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرپویان گفت: تا پایان سال جاری رفع تداخل پلاک‌های ثبتی در شهرستان‌های بوئین زهرا و آبیک تکمیل و به اتمام می‌رسند، رفع تداخل پلاک‌های ثبتی شهرستان البرز نیز قبلا تکمیل شده بود.

مدیر پیشران پروژه رفع تداخل اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه حدود یک‌هزار و ۱۰۰ پلاک ثبتی در استان قزوین مشمول رفع تداخل است، گفت: از این تعداد تاکنون ۳۵۵ پلاک ثبتی رفع تداخل شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تمام پلاک‌های ثبتی تا پایان سال ۱۴۰۲ رفع تداخل شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس تکلیف وزارت جهاد کشاورزی و برنامه زمان بندی شده، رفع تداخل پلاک‌های شهرستان قزوین، تاکستان و آوج در سال آینده با تمرکز ویژه تکمیل خواهند شد.

این مسئول به نقش و جایگاه مهم قرارگاه جهادی رفع تداخل اراضی در استان اشاره کرد و گفت: با تشکیل این قرارگاه جهادی از بهمن سال ۱۴۰۰ سرعت و سهولت روند رفع تداخل پلاک‌های ثبتی افزایش یافته و طبق بررسی آماری ۸۵ درصد رفع تداخل‌ها با کمک این قرارگاه صورت گرفته است.

وی به حل برخی مشکلات و موانع پیش روی رفع تداخل اراضی اشاره کرد و گفت: تایید شدن مرز پلاک‌ها، مسائل و مشکلات مرتبط با نقشه‌های منابع طبیعی و نبود دسترسی به عکس‌های هوایی دهه ۴۰ و ۷۰ در برخی پلاک‌ها از موضوعاتی است که با رفع آن سرعت کارها به مراتب بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز