خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان:

دو مدیر دولتی در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۲۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف یک فقره تخلف در معاملات یکی از دستگاه‌های دولتی استان قزوین و دستگیری دو متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حاجیان راد در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با جرائم اقتصادی و در پی تعاملات صورت گرفته و کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه 2 تن از مدیران در یکی از ادارات دولتی اقدام به تقلب در معامله و فروش تجهیزات کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین افزود: مأموران با شناسایی و تحقیقات تکمیلی دریافتند که این دو مدیر دولتی اقدام به فروش مجدد تجهیزات خریداری شده توسط شرکت با قیمت سه برابری کرده‌اند.

وی عنوان کرد: کارشناسان مربوطه میزان خسارات وارده به بیت المال را مبلغ 14 میلیارد ریال اعلام کرده‌اندو افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

حاجیان راد از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز