خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کرمانشاه؛

امسال پردیس سینما پیروزی کلنگ‌زنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۶۵۸

 رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : امسال پردیس سینما "پیروزی" تا پایان سال کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،افشین آزادی، با اشاره به حضور یک سرمایه گذار در پروژه ساخت پردیس سینما پیروزی گفت: سال گذشته این سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده و مذاکرات اولیه هم صورت گرفته و در حال حاضر در مرحله طراحی نقشه است.

وی افزود: اگر نظر سرمایه گذار برنگردد و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، تا پایان امسال کلنگ پردیس سینما "پیروزی" کرمانشاه به زمین زده می شود.

آزادی گفت: این پردیس هفت تا هشت طبقه خواهد بود که در هر طبق یک سالن سینمایی خواهیم داشت.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قرار است یکی از این سالن ها بزرگ بوده و سه سالن دیگر متوسط و چهار سالن دیگر هم کوچک باشند.

آزادی گفت: همچنین دراین پردیس قرار است سالن استاندارد ویژه برگزاری کنسرت احداث شود.

این مسئول اظهار کرد: همچنین دراین پردیس یک پلاتوی نمایش برای اجراهای تئاتر راه اندازی می شود.

آزادی با بیان اینکه پردیس های سینمایی برای توجیه اقتصادی به صورت سینمایی- تجاری احداث می شوند، گفت: سرمایه گذار پروژه دید وسیع تری داشته و تصمیم دارد پردیس بصورت تفریحی–سینمایی باشد و بتواند خدمات تفریحی در این مجموعه ارائه کند.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به کمبود شدید سینما در کرمانشاه گفت: ساخت این پردیس سینمایی یک ضرورت برای کرمانشاه است و امیدواریم با تداوم حضور سرمایه گذار در این پروژه بتوانیم شاهد کلگ زنی و راه اندازی هرچه سریعتر این پروژه در شهر کرمانشاه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز