خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

دانش آموزان چشم و چراغ و آینده این کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۳۰۹

استاندار لرستان با اشاره به بدست آوردن امکانات علمی و پژوهشی در کشور ، گفت : دانش آموازان چشم و چراغ و آینده کشور هستند .

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه - دوم مهرماه - در مراسم زنگ مهر و زنگ مقاومت با بیان اینکه آموختن و آموزش دادن جزو نعمات الهی است، اظهار کرد:  آموخته ها و تجاربی که که ما به دست آوردیم ماحصل تلاش نسل‌های گذشته است که ما وارث آن هستیم.

وی افزود :در دین مبین اسلام و برخی آیات در خصوص تعلیم و تربیت و یادگیری انسان تاکیدات بسیاری شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نظام تعلیم و تربیت شامل سه ضلع است، گفت: دانش آموزان، معلمان و اولیا سه ضلع نظام تعلیم و تربیت است و در این راستا آنچه مهم است رابطه و احترام متقابل است.

زیویار با اینکه دانش آموزان چشم و چراغ و آینده این کشور هستند، عنوان کرد: مسیر آموختن و آموزش درکی به دانش آموزان داده که با قبل متفاوت است، درک ما از انقلاب، امکانات و علمی هم که به دست آوردیم با نسل قبل قابل مقایسه نیست.

 استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به یک نسل و دو نسل نیست و برای شکل گیری آن خون‌ها ریخته شده است، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی امروز در شرایطی قرار دارد که نظام مترقی دنیا خودش را مقابل آن می‌بیند و از طرفی هر ملت آزاده دنیا خودش را در کنار ملت ما قرار می‌دهد.

وی افزود: اکنون دنیای سیطره، خود را مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌بیند و در هر صورت با آن مبارزه می‌کند اما هر فرد آزاده‌ای خود را در کنار این نظام می‌بیند بنابراین به راحتی نمی‌توانند این نظام را از مردم بگیرند.

استاندار لرستان با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در دوران دفاع مقدس با موشک های بسیار به کشور حمله کردند که با آن وضعیت نتوانستند نظام اسلامی را ساقط کنند و اکنون هم عده‌ای با شکستن شیشه و تخریب اموال عمومی نمی‌توانند مردم را از نظام دلزده کنند.

زیویار با بیان اینکه مردم آمادگی دارند با قدرت وارد میدان شوند تصریح کرد: جمهوری اسلامی بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشته تا به این مرتبه رسیده است چراکه ملت ایران با فتنه‌گران مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز