خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال جاری؛

بیش از 30 هزار وسیله نقلیه سنگین قزوین معاینه فنی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۱۴۳

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال پس از انجام معاینه فنی 30 هزار و 400 خودروی سنگین و نیمه سنگین در استان گواهی معاینه فنی دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شنوافلاح با اشاره به معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین گفت: در نیمه نخست سال جاری 37 هزار و 908  وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی این استان مراجعه کردند که از این تعداد 7 هزار و 508 خودرو مردود شدند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: مراکز معاینه فنی به منظور افزایش ایمنی تردد و کاهش میزان آلودگی هوا به صورت مکانیزه، کنترل و معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین را انجام می‌دهند و در صورت نبود نقص فنی گواهی معاینه فنی برای آن وسیله صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه‌ای که در معاینات مردود شده باشند مجوز دریافت بارنامه جهت حمل بار و صورت وضعیت برای جابه‌جایی مسافر را نخواهند داشت.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر 5 مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در استان فعالیت می‌کنند که در نیمه نخست امسال 37بازدید از فعالیت آن‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز