خبرگزاری کار ایران

طی یک جراحی اورژانسی قلبی؛

بیش از ۱۰۰ عمل جراحی قلب باز در بیمارستان آیت الله یثربی کاشان/پزشک متبحر کاشانی موفق به نجات جان بیمار ۶۵ ساله شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۴۴

جراحی پیچیده‌ خارج کردن تومور داخل قلبی که ۳ساعت به طول انجامید توسط فوق‌تخصص جراح قلب بیمارستان آیت الله یثربی کاشان با موفقیت پایان پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مدیر بیمارستان آیت الله یثربی در خصوص عمل قلب باز توسط دکتر محمد صادق پورعباسی گفت:این عمل بر روی یک خانم بیمار ۶۵  ساله و پس از مراجعه وی به این مرکز و تشخیص به موقع گروه کاردیولوژی بیمارستان صورت گرفت.

رضا نعناکار افزود: وجود تومور بین دهلیزی بیشتر با علائمی نظیر  درد قفسه سینه و پشت  آن همراه است و ممکن است به علت تشخیص و جراحی دیر هنگام منجر به مرگ بیمار شود.

مدیر بیمارستان آیت الله یثربی کاشان تاکید کرد: با توجه به تشخیص توده داخلی قلبی،شرایط بیمار و ضرورت جراحی به موقع و اورژانسی این عمل سخت توسط یکی از متبحرترین جراحان کشور حاضر در بیمارستان انجام‌شد.

نعناکار با بیان اینکه حال عمومی بیمار پس از تخلیه تومور قلبی دهلیز چپ و انتقال به ccu قلب، ایده آل و پس از  گذران دوران نقاهت با شرایط روحی و جسمی مساعد و مناسب ترخیص شد خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ عمل جراحی قلب باز در بیمارستان آیت الله یثربی توسط تیم جراحی و پرستاری انجام شده که از نظر آمار رکورد بی نظیری در کشور محسوب می شود.

وی تصریح  کرد: آمار مرگ و میر و سکته قلبی این بیماران پس از جراحی حتی در بهترین مراکز درمانی دنیا بسیار بالا بوده و حتی اگر بیمار زنده بماند نیز عوارض زیادی برای او به همراه دارد ولی بهره مندی این موسسه از بهترین تجهیزات و کادر درمانی آمار بهبودیافتگان را افزایش داده است.

انتهای پیام/
خبرنگار: سعیدغلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز