خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری لرستان:

تسهیلات ارزی توسط صندوق توسعه ملی به واحدهای اقتصادی استان پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۶۳۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: صندوق توسعه ملی این آمادگی را دارد به هر میزانی که واحدهای تولیدی لرستان مشکل ارزی داشته باشند کمک کند .

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی روز چهارشنبه - سی شهریورماه - در در نشست شورای گفت ‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ارزی نقطه عطفی است تا هر واحدی که مشکلات بانکی دارد بتواند موانع را برطرف نماید ، اظهار کرد : به دنبال پیگیری‌های و جستجو و فکر کردن روی وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان که به چه طریقی از این وضعیت خارج شوند، یکی از چیزهایی که به ذهن ما رسید این بود که از ظرفیت صندوق بتوانیم استفاده‌ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: از شهرستان‌های ازنا، دورود و الیگودرز بازدید داشتیم و برخی واحدها از نزدیک دیده شد همچنین برخی واحدهای خرم‌آباد نیز بازدید شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به قول معاون صندوق توسعه ملی گفت : به هر میزانی که واحدهای ما مشکل ارزی داشته باشند به ما کمک می‌کنند.

 وی افزود : روال صندوق توسعه ملی بازدید از استان‌ها نیست این باب خوبی است که باز شده است .

ابراهیمی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بانک‌ها باید منجر به تولید ثروت شود بنابراین وجود سرمایه راکد در بانک‌های عامل مورد پذیرش نیست. کرد: صندوق توسعه ملی تعهد کرده که صنایع با هر بانکی مشکل ارزی داشته باشند به ما بگویند که آن را حل کنیم.

وی افزود: در قالب تبصره ۱۸ حدود ۱۰۹۶ میلیارد تومان ۱۰۱ درصد پرداخت پول داشتیم و اگر تمام پرونده‌ها تکمیل شود ممکن است به ۱۱۰ درصد نیز برسد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه پشت پول باید تولید، ماندگاری و چرخش داشته باشیم، بیان کرد: مشکل ارزی با بانک‌ها جز مشکلات اساسی واحدهای تولیدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز