خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان:

بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اقتصادی استان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۲۴۶

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: از محل اعتبارات تبصره 18 تاکنون مبلغ 40 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی استان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، علی جهانی روز سه شنبه - بیست نه شهریور ماه - در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واحدهای اقتصادی در رونق تولیدات خود نیاز به افزایش سرمایه در گردش دارند ، اظهار داشت : مسائلی مانند افزایش حقوق کارگران، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حذف ارز ترجیحی منجر به نیاز واحدهای اقتصادی به تسهیلات جهت افزایش تولید و پایداری اشتغال دارد که در این راستا دولت با پرداخت اعتبارات حمایت‌های خود از این واحدها انجام می‌دهد.

وی افزود: از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، مبلغ 88 میلیارد و 200 میلیون تومان به این اداره کل ابلاغ که تا این تاریخ مبلغ 40 میلیارد و 800 میلیون تومان به بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید تخصیص داده شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به همکاری این بانکها در پرداخت این اعتبارات به واحدهای اقتصادی ، گفت: این اداره کل با عنایت به اینکه بعنوان دبیرخانه رسته های مربوط به بهداشت، ورزش، فرهنگ و هنر و زنجیره ارزش انتخاب شده، پس از بررسی های بعمل آمده براساس دستور العمل ابلاغی و پس از تایید شورای برنامه ریزی استان ، تعداد 552 طرح با مبلغ 150 میلیارد تومان با اشتغالزایی 1000 نفر به بانک های صندوق کارآفرینی و توسعه تعاون معرفی کرد.

جهانی  با بیان اینکه 100درصد اعتبارات تخصیص یافته جذب شده است ، اظهار داشت: تاکنون تمام مبلغ تخصیصی 40 میلیارد و 800 میلیون تومان جذب شده و پیگیر جذب اعتبارات ابلاغی استان بصورت کامل از مرکز هستیم.

وی تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد و تثبیت اشتغال شاهد رونق تولید و ارتقاء سطح سلامت ، فرهنگ و همچنین افزایش سرانه ورزشی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز