خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استانداری قزوین:

کاهش خسارات حوادث احتمالی خطوط ریلی نیازمند همکاری دستگاه‌های متولی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۱۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: کاهش خطرات و خسارات در حوادث احتمالی خطوط ریلی استان مستلزم آمادگی و همکاری همه جانبه دستگاه‌های امدادرسان و انتظامی است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیمی در جلسه هماهنگی که بمنظور ایجاد هم افزایی و آمادگی بیشتر میان دستگاه‌های انتظامی و امداد رسان با راه آهن استان به منظور اجرایی کردن برنامه‌های ضروری و اقدامات پیشگیرانه در شرایط اضطراری و حوادث ریلی برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت برنامه ریزی و آمادگی دستگاه‌های مسئول و اجرایی کردن برنامه‌ها و اقدامات پیشگیرانه مشخص و مورد تاکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین به برگزاری حداقل دو مانور مشترک خروج از ریل و آتش سوزی توسط دستگاه‌های امدادی، امنیتی و انتظامی به منظور ارتقاء آمادگی در شرایط اضطراری اشاره کرد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی امدادرسانی جهت برای کارکنان راه‌آهن، تهیه نقشه امدادی خطوط ریلی راه آهن استان با ویژگی علامت گذاری و تعیین نقاط دسترسی تیم‌های امدادی به راه‌آهن، تعیین فواصل پایگاه‌های امدادی استان از خطوط ریلی در شرایط اضطراری و همچنین بازدید و بررسی خطوط ریلی استان جهت رفع و بهبود کاستی‌های احتمالی و ارائه خدمات در شرایط اضطراری توسط راه‌آهن و همکاری با دستگاه‌های امدادی  ضرورت دارد.

وی همچنین بر اجرایی کردن مفاد قانون مدیریت بحران کشور بویژه در حوزه آمادگی، پیشگیری، اقدامات سریع و خدمات رسانی مطلوب توسط دستگاه‌های اجرایی در مخاطرات احتمالی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز