خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد؛

۳۱ مصدوم و یک فوتی حاصل شش تصادف در محورهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۵۵۱

بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، وقوع شش تصادف در محورهای استان باعث مصدومیت ۳۱ نفر و فوت یک نفر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عارف اصل شرهانی با اشاره به افزایش تصادفات در چند روز اخیر در محورهای خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۸ و ۵ دقیقه صبح امروز انحراف پژو ۴۰۵ در شهرستان ایذه، منطقه مرغا باعث مصدومیت پنج نفر شد که به بیمارستان شهدا ایذه منتقل شدند.

وی افزود: ساعت ۱۲ و ۳۶ دقیقه نیز واژگونی پراید حامل زائران کربلا در محور شوش- بستان حوالی روستای شیخ فالح مصدومیت چهار نفر را در پی داشت که این مصدومین نیز به بیمارستان نظام مافی شوش برای درمان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز گفت: ساعت ۱۴ و ۱۱ دقیقه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور شادگان- بندر امام خمینی(ره) باعث مصدومیت پنج نفر و فوت یک نفر شد.

وی اضافه کرد: ساعت ۱۶ و ۳۳ دقیقه نیز واژگونی یک پراید دیگر در محور شوش- اهواز که حامل زائران اربعین حسینی بود باعث مصدومیت پنج نفر شد که به بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شدند.

شرهانی بیان کرد: در ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه برخورد تیبا با پژو در محور اهواز- اندیمشک مصدومیت هفت نفر را به دنبال داشت که سه نفر در محل درمان و چهار نفر نیز به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

همچنین واژگونی یک خودرو تیبا در ساعت ۱۴:۵۶ دقیقه در محور هندیجان به ماهشهر ۵ مصدوم در پی داشت که با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز