خبرگزاری کار ایران

واژگونی نیسان در خراسان رضوی با 24 مصدوم و فوتی/ همه مسافران کارگر بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۲۷

بر اثر سه حادثه رانندگی جداگانه در خراسان رضوی ۲ نفر جان باختند و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، رسول زارع سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در خصوص حادثه رشتخوار گفت: این خودرو که حامل ۲۱ نفر از کارگران زمینهای کشاورزی بوده است در ساعت ۶ صبح امروز در کیلومتر ۱۱ جاده  رشتخوار به خواف واژگون شد. 

وی افزود: در این حادثه یک تن در دم جان باخت و سه مصدوم نیز به دلیل شدت جراحات به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شدند و ۱۸ نفر دیگر به صورت سرپایی توسط نیروهای امداد و نجات شهید رسولی رشتخوار و نیروهای اورژانس درمان شدند.

وی ادامه داد: این کارگران از روستای قلعه نو خواف به مقصد روستای فتاباد رشتخوار به منظور جمع آوری پیاز زعفران سوار این خودرو شده بودند.

جانشین انتظامی شهرستان داورزَن خراسان رضوی هم اظهار کرد: صبح امروز، واژگونی خودروی سواری پراید در مسیر جاده داورزن - سبزوار چهار مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

سرهنگ مجتبی تاج آبادی افزود: این حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده داورزن- سبزوار رخ داد که بلافاصله عوامل گشت تصادفات همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد خودروی پراید با پنج سرنشین از مسیر حرکت خود منحرف و واژگون شده است.

جانشین انتظامی شهرستان داورزن گفت: در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات سر صحنه جان باخت و راننده و سه سرنشین دیگر که به شدت مصدوم  شده بودند به وسیله عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. بنا بر اظهار نظر  اولیه کارشناس تصادفات، علت این حادثه بی‌احتیاطی راننده و سرعت غیر مجاز اعلام شده است.

همچنین مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری دنا و پژو ۴۰۵ در شامگاه جمعه در مشهد، هفت مصدوم بر جای گذاشت.

محمد علیشاهی با بیان این که این حادثه در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه دیشب در میدان آزادی مشهد اتفاق افتاده است افزود: پس از وقوع حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد که ۲ مصدوم این حادثه در محل درمان و پنج مصدوم دیگر به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز