خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان خبر داد ؛

ورود ۱۵ هزار زائر پاکستانی از مرزهای سیستان و بلوچستان به ایران/ زائران توسط اتوبوس عازم مشهد و قم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۱۰۹

سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون ۱۵ هزار و ۱۲۶ زائر پاکستانی از طریق دو مرز میرجاوه و ریمدان وارد سیستان و بلوچستان شده‌اند.

 به گزارش ایلنا جواد قنبری اظهار داشت: از این تعداد هفت هزار و ۸۰۳ زائر از طریق پایانه مرزی ریمدان شهرستان دشتیاری و هفت هزار و ۳۲۳ زائر از طریق پایانه مرزی شهرستان میرجاوه وارد استان شده‌اند که عمدتاً توسط اتوبوس عازم مشهد و قم شده اند.

قنبری با تاکید بر اینکه در حال حاضر  همه امکانات لازم برای رفاه حال زائران در دو پایانه مرزی استان فراهم شده، افزود: از ماه‌ها قبل برنامه ریزی ها برای ورود زائران اربعین از دو مرز ریمدان و میرجاوه انجام گرفته بود و زیرساخت‌های لازم در این دو مرز مخصوصاً مرز ریمدان احداث شده است.

سخنگوی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امسال مرز ریمدان در جنوب استان برای نخستین بار برای ورود زائران تعیین شده، خاطرنشان کرد: میزان ورودی زائران پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه نسبت به مدت مشابه آخرین مرحله ورود پیش از شیوع بیماری کرونا  حدود ۸۰ درصد کاهش داشته که علت اصلی آن وقوع سیل در کشور پاکستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز