خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

پیش بینی حضور ۸ میلیون زائر در ایام شهادت امام رضا(ع) در مشهد/ مراکز درمانی اطراف حرم آماده باش هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۰۷۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پیش بینی می شود بین ۶ تا ۸ میلیون زائر در مشهد برای ایام شهادت امام رضا(ع) در مشهد حضور پیدا کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدعلی کیانی با بیان اینکه پیش بینی حضور بین ۶ تا ۸ میلیون زائر در مشهد برای ایام شهادت امام رضا(ع) شده است، گفت: از این تعداد بیش از یک میلیون نفر از آنان به‌صورت پیاده از ۸ مسیر منتهی به مشهد به سمت حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

محمدعلی کیانی افزود: در روزهای پایانی ماه صفر برای اطراف و رینگ‌های حرم مطهر رضوی از ظرفیت موتور آمبولانس‌ها استفاده می‌شود تا در زمان ازدحام جمعیت خدمت‌رسانی سریع در محل صورت پذیرد.

وی با تأکید بر اینکه کلیه بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی مشهد به‌ویژه مراکز درمانی نزدیک به حرم مطهر رضوی به حالت آماده‌باش در آمده‌اند تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی به‌موقع را داشته باشند، گفت: برای این ایام اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های بهداشتی، دارویی و درمانی صورت پذیرفته است تا در هر ۳ حوزه بهترین نوع خدمت را به عزاداران رضوی ارائه دهیم و مشابه این خدمت‌رسانی‌ها را به زائران پیاده اربعین حسینی خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: به منظور ارائه خدمات به موقع و در محل به بیماران احتمالی دهه آخر صفر، چند دستگاه موتورلانس به ناوگان خدمت رسانی اورژانس پیش بیمارستانی زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز