خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان؛

۱۴ نفر از کارمندان شرکت گاز قزوین به مراجع قضایی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۳۸

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۱۴ نفر از کارمندان شرکت گاز استان به دلیل جعل اسناد بیمه‌ای و بهداشتی و درگیر شدن با روند غلط متهم شده‌اند که البته از نظر ما اتهام اصلی متوجه یک نفر است که این اقدام را د مرحله اول انجام داده، نتیجه رسیدگی باید توسط مراجع قضایی اعلام شود که هنوز بررسی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی حجتی پور در جمع خبرنگاران استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر معرفی تعدادی از کارمندان شرکت گاز استان به مراجع قضایی گفت: استمرار کار و اصول اخلاق حرفه‌ای در همه اقشار یک ضرورت است، اما گاهی یک نفر فرآیند غلطی را رقم زده و جعلی انجام می‌دهد و افرادی ناخواسته درگیر این فرآیند شده و این اتهام به همه آن‌ها اطلاق می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: پرونده مربوط به شرکت گاز استان از این دست بوده که البته هنوز دادگاهی برای آن تشکیل نشده است.

وی عنوان کرد: یکی از هدف‌های ما مبارزه با هرگونه کج روی و فساد است و این موضوع خط قرمز ما است و اگر همکاران به سمتی بروند که از نظر حقوق سازمانی و فساد و سایر موارد از مسیر اخلاقی خارج شوند خیلی سریع به دادگاه معرفی می‌شوند و نتیجه‌اش همان چیزی خواهد شد که دادگاه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز