خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبرداد؛

ساخت حدود ۹۲ هزار متر مربع ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۴۱۱

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی با زیر بنای ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع توسط این اداره کل در استان در دست ساخت است.

به گزارش ایلنا، عطاء اله اکبری اظهار داشت: در حال حاضر ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی با زیر بنای ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع توسط این اداره کل در استان در دست ساخت است.

وی ادامه داد: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان های هیرمند و سیب و سوران، پارک اداری در شهرستان های زهک، سیب و سوران و مهرستان و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل از مهمترین پروژه های  ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام‌ این اداره کل در استان بشمار می رود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مصلی شهر زاهدان، فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های زاهدان، مهرستان، و هامون و احداث دو باب کتابخانه در شهرستان خاش از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی در استان است.

اکبری افزود: زیربنای ۱۹ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست ساخت این اداره کل ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع است که با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم تحویل حوزه مربوطه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز