خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان:

طرح توسعه اورژانس بیمارستان غرضی ملایر با 17 میلیارد تومان اعتبار اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۲۶۰

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: طرح توسعه اورژانس بیمارستان دکتر غرضی ملایر به عنوان پروژه ای بزرگ با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در دست اجرا است.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن عروتی‌موفق در نشست شورای اداری شهرستان ملایر و بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان دکتر غرضی، افزود: هفت میلیارد تومان از این اعتبار به همت خیّر ملایری تامین سده است.

وی با بیان اینکه فضای اورژانس از ۸۰۰ به هزار و ۴۰۰ مترمربع افزایش پیدا ‌می‌کند، اظهار داشت: ۱۰ میلیارد تومان مابقی نیز توسط سازمان تامین اجتماعی تامین شده و امیدواریم تا پایان امسال اورژانس بیمارستان دکتر غرضی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان ادامه داد: به دلیل اینکه فضای اورژانس این بیمارستان برای ارائه خدمات کوچک و استانداردهای آن نیز مربوط به سال‌های قبل است با پیگیری‌ مجوز بازسازی، توسعه و استانداردسازی اورژانس را از سازمان تامین اجتماعی گرفتیم.

عروتی‌موفق با اشاره به اینکه در زمینه هتلینگ بیمارستان‌ها اقدامات بسیار خوبی در راستای استاندارد سازی ۲ بیمارستان آتیه و غرضی انجام شده است، گفت: در استانداردسازی و هتلینگ بیمارستان، تلاش ما بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حفظ زیبایی فضاهای بیمارستانی است.

به گفته وی، سال گذشته یک میلیون و ۴۵۰ هزار مورد ویزیت توسط پزشکان متخصص و عمومی، حدود ۳۷ هزار مورد عمل جراحی و هفت هزار مورد زایمان در بیمارستان‌های آتیه و غرضی انجام شده است.

عروتی‌موفق ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا، بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آتیه و غرضی بستری شدند.

وی با بیان اینکه از نظر امکانات، اکسیژن، دارو و تجهیزات در این ۲ بیمارستان هیچ مشکلی نداشتیم، افزود: در حال حاضر حدود ۱۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر بستری هستند که بیشتر مراجعان ما مربوط به بیماران سرپایی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان واکسیناسیون گسترده را عامل اصلی کاهش تعداد بیماران بستری عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون سطح رضایت‌مندی در بیمارستان دکتر غرضی در بخش بستری، بیش از ۹۳ درصد است که درصد بسیار بالایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز