خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

شایستگی، مبنای ما در انتصاب استانداران بود/ استانداران فعلا مُحکم سرجای خودشان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۴۳

وزیر کشور تاکید کرد که در انتصاب استانداران مبنا را بر شایستگی افراد قرار داده و فعلا تصمیمی برای تغییر استانداران ندارد.

 سردار احمد وحیدی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنای مرکز کهگیلویه و بویر احمد، مبنی بر اینکه انتصاب برخی از استانداران بواسطه نظامی‌بودن آنها صورت گرفته است، تاکید کرد: خیر ، این موضوع درست نیست.

وی گفت: از هر کسی که شایستگی بیشتری داشته باشد استفاده می‌کنیم و هیچ موضوع دیگری جز شایستگی، مبنای ما نیست.

وزیر کشور دولت سیزدهم در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا قصدی برای تغییر یا جابجایی استانداران دارید؟ اظهار داشت: استانداران ما فعلا مُحکم سرجای خودشان بوده و مشغول انجام خدمات شبانه روزی هستند.

وحیدی در پاسخ به این پرسش هم  که فرمانداران کهگیلویه و چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از گذشت حدود یکسال از فرمانداری همچنان سرپرست هستند و چه زمانی حُکم سرپرستی آنها تغییر می کند؟ هم ادامه داد: حُکم سرپرستی مهم نیست، مهم این است که آنان مسئول هستند و باید با قدرت کار خود را انجام دهند.

وی گفت: سرپرست‌ها هم مثل مسئول هستند و ممکن است بخاطر مسائل اداری مقداری  زمان ببرد اما مسئولیت تام و تمام دارند و باید به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش ایلنا، سردار وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم در ششمین روز از هفته دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر  کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز