خبرگزاری کار ایران

تا پایان شهریور انجام خواهد شد؛

راه اندازی اورژانس شبانه روزی دندانپزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۶۷

اورژانس شبانه روزی دندانپزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) تا پایان شهریور راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد،  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با هدف توسعه خدمات دندانپزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، اورژانس شبانه روزی دندانپزشکی تا پایان شهریور در بیمارستان امام رضا (ع) راه اندازی می‌شود.

شاپور بدیعی در حاشیه بازدید از دانشکده دندانپزشکی با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی از خدمات نخست سلامتی محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: از این رو بخش اورژانس شبانه روزی دندانپزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) راه اندازی خواهد شد تا بتوان به شکل مناسبی به بیماران خدمات رسانی کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بخش‌های جراحی فک و صورت برای بیماران اورژانسی در بیمارستان‌های شهید کامیاب و اکبر فعال است گفت: با هدف گسترش خدمات رسانی، راه اندازی بخش جراحی فک و صورت الکتیو در بیمارستان امام رضا (ع) نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی در حوزه‌های درمان و آموزش تلاش‌های چشمگیری داشته است و با هدف توسعه این خدمات نیاز است که به مشکلات و کمبود‌های آن نیز رسیدگی شود اظهارکرد: تامین دندانپزشک درمانی، تامین یک دستگاه ماشین بیهوشی برای استفاده در اتاق عمل این دانشکده و پیگیری دیگر نیاز‌های این دانشکده در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز