خبرگزاری کار ایران

فرماندار سراوان در گفت و گو با ایلنا خبر داد ؛

گلایه مردم سراوان از کاهش سهمیه سوخت در این شهرستان/ساخت انبار فرآورده‌های نفتی، وعده ای که به سرانجام نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۹۶۵

فرماندار سراوان گفت: موضوع کاهش سهمیه سوخت سراسری است که این موضوع باعث دلخوری برخی مردم شده است.

سعید تجلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: طبق توضیحاتی که به بنده داده شده کاهش سهمیه سوخت در سراسر کشور صورت گرفته که شاید برای سایر نقاط کشور به دلیل عدم خرید و فروش بنزین و برخورداری از جایگاه های CNG بیشتر ، ممکن است خیلی واکنش مردم را به دنبال نداشته باشد اما در سیستان و بلوچستان به دلیل کمبود زیرساخت های این چنینی نارضایتی مردم را به دنبال داشته است. 

وی افزود: تنها جایی که کاهش سهمیه سوخت نارضایتی مردم را به دنبال داشته سیستان و بلوچستان بوده که آن هم به دلیل  نزدیکی به مرز و فروش بنزین است.

تجلیلی خاطر نشان کرد: علاوه بر این، بُعد مسافت در استان بسیار زیاد است و کمترین مسافت ها 150 تا 170 کیلومتر است و نه جایگاه CNG وجود دارد و نه سوخت کافی و بخشی از اعتراضات به دلیل طولانی بودن مسافت هاست و بخشی دیگر به دلیل فروش سوخت در شهرهای مرزی مانند سراوان است که باعث نارضایتی مردم شده است.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: در هرصورت ما اعتراض خودمان را به استاندار اعلام کرده ایم و امیدواریم موضوع به صورت ویژه پیگیری شود .

سراوان جایگاه CNG ندارد 

فرماندار سراوان در ادامه گفت: در سراوان جایگاه CNG وجود ندارد و با وجود 4 شهرستان در اطراف سراوان، متاسفانه انبار فرآورده های نفتی نداریم و باید از انبار های شهرستان های اطراف استفاده کنیم .این موضوع از 15 سال پیش در حال پیگیری است و متاسفانه به دلیل مخالفت های  وزارت نفت به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: به شدت شرکت نفت کمبود کشنده دارد و خیلی از کشنده ها به دلیل اینکه شرکت نفت مبلغ جزئی برای حمل می دهد کشنده ها کارهای دیگری با هزینه های بالاتر انجام می دهند .

تجلیلی عنوان کرد:بیشتر مردم سیستان و بلوچستان با مسافر کشی روزگار می گذرانند و نیاز است دولت تدبیر ویژه ای برای حل مشکل کاهش سوخت در استان داشته باشد.

 

انتهای پیام/
فائفه راغی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز