خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

5 پروژه‌عمرانی در شهرک‌های گرمسار و ایوانکی به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۰۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: 5 پروژه‌عمرانی و زیربنایی در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار با اعتبار بیش از ۳۹ میلیارد ریال در چهارمین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری با اشاره به آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار با حضور استاندار سمنان، افزود: شبکه فیبر نوری در فاز توسعه شهرک صنعتی گرمسار با اعتبار حدود ۲۲ میلیارد ریال یکی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی بیان کرد: پروژه عمرانی‌ زیرسازی و آسفالت معابر در شهرک صنعتی گرمسار در چهارمین روز هفته دولت افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: سه پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک صنعتی ایوانکی همزمان با پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و جابه‌جایی شبکه‌های انتقال آب با اعتبار بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از پروژ‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی ایوانکی است.

باقری بیان کرد: زیرسازی و آسفالت معابر  از دیگر پروژه‌های زیربنایی افتتاح شده در شهرک صنعتی ایوانکی است.

بهره‌برداری از ۲ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار

مدیر منطقه گرمسار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: واحد آرایشی و بهداشتی نارون نیکان آریا با سرمایه گذاری بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره‌برداری رسید.

محمدبهرامی تصریح کرد: این واحد که ظرفیت تولید سالانه ۶ تُن انواع شامپو، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۲ نفر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به افتتاح واحد صنعتی صنعت فیبر آریا در شهرک صنعتی گرمسار، تصریح کرد: این واحد با سرمایه گذاری بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای پنج هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: این واحد که ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع تُن اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه را دارد و زمینه اشتغال حدود ۲۶ نفر را فراهم کرده است.

بهرامی یادآور شد: فیدرهای ورودی شهرک صنعتی گرمسار نیز همزمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز