خبرگزاری کار ایران

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس:

توجه به آبیاری نوین از نیازهای ضروری کشاورزی قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۲۳

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: مکانیزاسیون کشاورزی و آبیاری نوین با توجه به کمبود منابع آبی یکی از موارد ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور در جلسه دیدار کارکنان جهاد کشاورزی و مسئولین استان با وزیر جهاد کشاورزی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، گفت: دیپلماسی فعال و اقتصادی دولت می‌تواند در حوزه کشاورزی هم دستاوردهای خوبی داشته باشد و عضویت در شانگهای به معنای نادیده گرفتن تحریم است.

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس ادامه داد: ما پیش از این با 15 کشور عضو ارتباطات خوبی نداشتیم اما در حال حاضر با بسیاری از این کشورها ارتباطات مناسبی ایجاد شده و این امر می‌تواند مفید باشد.

وی عنوان کرد: در مجموعه دولت برای تحقق و عملی کردن شعار سال هم قدم‌های خوبی برداشته شده است و اقدامات موثری داشتیم که تحریم در آن‌ها تاثیر ندارد، در مذاکرات هم فعالانه و علمی با در نظر گرفتن منافع ملی کشور قدم‌های بسیار خوبی در حال برداشته شدن است.

وی اظهار کرد: رهبری و رئیس جمهور بر احیای دشت قزوین تاکید ویژه داشتند و نیاز داریم برای این کار اعتبارات مناسبی را داشته باشیم.

این مسئول بیان کرد: خرید تضمینی گندم اقدام بسیار مناسبی بود و 272 نفر از نمایندگان مجلس از این اقدام تشکر کردند و امیدواریم نسبت به پرداخت باقی مانده پول کشاورزان هم اقدام شود.

وی ادامه داد: در حوزه آبیاری نوین استان اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته ولی باتوجه به اینکه زمین‌های کوچک مقیاس امکان استفاده از این فرصت را ندارند نیاز داریم لوله انتقال آب و پوشش نهرها هم مد نظر باشد.

عباسپور عنوان کرد: تسهیلات بانکی، فرآوری محصولات کشاورزی و منابع طبیعی هم مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند تا به رونق کشاورزی کمک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز