خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

۵۲۴ پروژه عمرانی در سطح استان سمنان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۱۶۰

استاندار سمنان از افتتاح ۵۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان در سطح استان سمنان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه ۳۶ پروژه مالی اقتصادی و سرمایه‌گذاری نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان و ایجاد ۴۴۴ اشتغال جدید در هفته دولت افتتاح می شود، افزود: در مجموع ۶۰۰ پروژه عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و هفت میلیارد تومان در استان سمنان افتتاح می‌شود. وی اظهار کرد: در کنار افتتاح برخی پروژه‌ها، عملیات اجرایی تعداد ۸۷ پروژه عمرانی جدید با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان آغاز می شود.

استاندار سمنان با اشاره به آغاز یک پروژه  سرمایه گذاری بخش خصوصی  با اعتباری بالغ با  ۸۶ میلیارد تومان، گفت:  ۸۸ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و۶۰۳ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

 هاشمی اظهار کرد: در هفته دولت سال گذشته ۲۸۴ پروژه با اعتبار ۴۸۸ میلیارد تومان  و در هفته دولت سال جاری ۵۶۴ پروژه با اعتبار هزار و ۵۰۱ میلیارد تومان افتتاح می شود؛ همچنین در حوزه کلنگ‌زنی در هفته دولت سال گذشته ۸۴ پروژه به مبلغ ۴۰۵ میلیارد  تومان و در هفته دولت سال جاری  ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان، انجام می شود.

 وی در تشریح پروژه های سفر رئیس جمهوری در نهمین سفر هیئت دولت به استان همزمان با آبان ماه سال گذشته گفت: سهم استان از تعداد مصوبات سفر و پروژه ها نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی بود که تا امروز از مجموع ۸۷۷ میلیارد تومان ۷۴۱ میلیارد تومان جذب و هزینه شده  است و تا آخر شهریور اعتبار کل صفر ۱۰۰ درصد جذب می شود. استاندار سمنان یکی از نقاط شیرین سفر هیئت دولت درسفر  به استان سمنان را رسیدگی به درخواست های مردمی بر شمرد و افزود: در این سفر ۳۲ هزار و ۳۶۷ مورد درخواست مردمی در حوزه های مختلف ثبت شده  که ۱۲ هزار و ۴۱ مورد مربوط به دستگاه‌های اجرایی بوده  و پاسخ ها به مردم ارائه شده یا در حال پیگیری است و ۱۶ هزار و ۹۵۴  مورد نیز  درخواست تسهیلات بوده است که از این تعداد ۳هزار و ۳۷۲  مورد مساعدت مالی شده و تعدادی از درخواستهای مربوط به مددجویان به کمیته امداد ارجاع و ۵ میلیارد تومان نیز به صورت  بلاعوض در اختیار غیر مددجویان قرار گرفت است.

هاشمی گفت:  تا امروز قریب به ۲۱۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به ۶ هزار و ۴۱۶ نفر پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز