خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز گلستان هشدار داد؛

مهلت یک هفته ای برای حذف آگهی های فروش زمین های کشاورزی از 2 سایت نیازمندی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۵۶۹

دادستان مرکز استان گلستان به مدیران 2 سایت درج نیازمندی ، یک هفته فرصت داد اطلاعیه های مربوط به فروش اراضی کشاورزی استان را، از سایت خود حذف کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، محمود اسپانلو اظهار کرد: در قسمت تبلیغات زمین در این دو سایت و اپلیکیشن، آگهی فروش زمین های مرغوب کشاورزی استان بدون توجه به کاربری آن در قالب قطعات خرد و برای ساخت ویلا قرار گرفته است.

دادستان اسپانلو با اشاره به این که تغییر کاربری و خرد شدن ِغیرمجاز زمین های کشاورزی و باغی، جرم است، تاکید کرد: انتشار تبلیغات فروش این زمین ها در این دو سایت و اپلیکیشن سبب شکستن قبح جرم و رشد ساخت و سازهای غیرمجاز می شود و به استناد ماده 21 و 52 قانون جرایم رایانه ای مصداق تبلیغ محتوای مجرمانه است و قابلیت تعقیب کیفری دارد.

دادستان مرکز استان گفت:  در راستای ماده 2 دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه، مدیران عامل این دو سایت یک هفته فرصت دارند تبلیغات مربوط به فروش زمین های کشاورزی استان گلستان را حذف و از این پس نیز  بر درج آگهی های اینچنینی نظارت کنند در غیراین صورت  تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

خرد شدن مرغوب ترین زمین های کشاورزی گلستان در سالهای اخیر و ساخت و ساز ویلا در این زمین‌ها، امنیت غذایی استان و کشور را در معرض تهدید قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز