خبرگزاری کار ایران

کارگروه مشترک توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و زیارت در مشهد تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۷۷

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع‌ اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از تشکیل کارگروه مشترک توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری و زیارت با شهرداری مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احمد دیناری با اشاره به جلسه با معاون اقتصادی شهرداری مشهد اظهار کرد: کارگروهی مشترک به منظور بررسی و احصای فرصت‌های تعامل و همکاری دوسویه در راستای توسعه سرمایه گذاری گردشگری در مشهد، معرفی فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌‎گذاری گردشگری به سرمایه گذاران، برگزاری تورهای آشناسازی سرمایه‌گذاران در مشهد تشکیل خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع‌ اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: هم‌چنین ایجاد مرکز تخصصی فروش صنایع‌دستی و سوغات مشهد، جذب و به‌مشارکت گرفتن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران موجود داخلی و خارجی در شهر و هم‌چنین آماده‌سازی بسترهای قانونی مدیریت شهری برای تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاران و برگزاری نشست‌های مشترک از دیگر اهداف و برنامه‌های این کارگروه است.

دیناری تصریح کرد: این کارگروه که دبیری آن با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی است به صورت ماهیانه با اعضای مشخص و مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری، گردشگری و زیارت شهر مشهد تشکیل خواهد شد.

او تاکید کرد: امیدواریم با تعاملات دوسویه در حوزه مدیریت جریان‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح شهر مشهدبه نتایج عملی خوبی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز