خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش اتفاق افتاد؛

سوزاندن یک نخل جوان در ایذه/ لزوم ورود فوری مسئولین برای شناسایی مجرم یا مجرمین + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۳۲

قلع و قم درختان خیابانی و فضاهای سبز حاشیه معابر شهری در خوزستان هر روز بیش از پیش افزایش می‌یابد و عدم ورود جدی شهرداری‌ها به چنین موضوعات مهم محیط زیستی می‌تواند در تشدید این‌گونه اقدامات و جسورتر شدن خاطیان تأثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معابر خیابانی برخی شهرهای این استان، روزانه شاهد مرگ‌های ناگوار درختان جوان و کهنسالی است که قربانی مقاصد اجتماعی و اقتصادی می‌شوند. درختانی که اگر نگرانی‌های فعالین اجتماعی و مدنی نباشد، جایی برای زندگی و حیات آنها باقی نخواهد ماند.

در تازه‌ترین تصاویری که فعالین مدنی و اجتماعی از مرگ درخت‌های خیابانی برای خبرنگار ایلنا در خوزستان ارسال کرده‌اند، دقایقی پیش یک درخت جوان در چهارراه آمار خیابان شهید قریشوندی شهرستان ایذه توسط فرد یا افرادی ناشناس، زنده، زنده در آتش سوخت.

تصویری که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

این فعالین اجتماعی به خبرنگار ایلنا گفتند: اگر عوامل چنین جنایت‌هایی مورد پیگرد قانونی قرار نگیرند و محاکمه نشوند، این اقدامات تشدید شده و با عادی شدن موضوع، به‌زودی شاهد جنایات بیشتری در خصوص مرگ درختان خیابانی خواهیم بود.

در این خصوص احسان احمدپوری مسئول واحد آتش‌نشانی شهرستان ایذه به خبرنگار ایلنا گفت: متأسفانه به دلیل خلوت بودن خیابان و عدم عبور و مرور، هیچ گزارشی به دست ما نرسید. اما شنیدن این خبر باعث شد که قلب ما هم به درد بیاید.

تلاش خبرنگار ایلنا جهت دریافت پاسخ مسئولین مربوطه ادامه دارد.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز