خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در گرگان:

پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به خبرنگاران/ به همه فعالان حوزه خبر پروانه روزنامه نگاری و خبرنگاری ارائه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۲۲

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار وزرات فرهنگ وام ۵۰ میلیون تومانی به همه خبرنگاران پرداخت می کند که سود این تسهیلات ۱۸ درصد است.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد اسماعیلی گفت: تاکنون ۱۷ هزار نفر برای دریافت این اینترنت نام نویسی کرده اند که در صورت بارگذاری اسناد و مدارک این اینترنت رایگان به تمام خبرنگاران تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: تمام طرح های نیمه تمام حوزه فرهنگی تا پایان دولت یا به اتمام می رسد یا در آستانه بهره برداری قرار می گیرد .

وزیر ارشاد در خصوص ساماندهی خبرنگاران گفت: این موضوع در کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسیده است و آماده ارائه و طرح در صحن علنی مجلس است.

وی بیان کرد: با ساماندهی خبرنگاران به همه فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی پروانه روزنامه نگاری و خبرنگاری ارائه می شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار وزرات فرهنگ وام ۵۰ میلیون تومانی به همه خبرنگاران پرداخت می کند که سود این تسهیلات ۱۸ درصد است و با ۵ درصد تخفیف به ۱۳درصد می رسد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۴ هزار واحد مسکونی با انعقاد قرارداد با وزارت راه وشهرسازی برای خبرنگاران واجد شرایط ساخته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز