خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

40 هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام می شوند /ساخت 5 هزار پروژه درمانی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۷۷۴

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: مجوز استخدام 40 هزار نفر با سازمان استخدامی کشور در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی در جمع رسانه ها با اشاره به ارتقای زیرساخت‌های درمانی در وزارت بهداشت ، اظهار داشت: مهم‌ترین رکن در ارتقای زیرساخت‌ها نیز بحث منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه مهمترین رکن و سرمایه اصلی وزارت بهداشت وضعیت نیروهای انسانی ارزشمند آن است، اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار با اهمیت برای وزارت بهداشت که در حال پیگیری است بحث تبدیل وضعیت و ایجاد امنیت شغلی نیروهای انسانی آن است که تحت عنوان نیروهای شرکتی و قراردادی و نیروهای طرحی در حال خدمت هستند. 

وی با بیان اینکه از طریق مجلس تحت عنوان ساماندهی نیروهای دولت در حال پیگیری است نیروهای طرحی را تبدیل وضعیت کنیم ، تصریح کرد : نیروهایی که در ایام شیوع کرونا به وزارت بهداشت کمک کردند و در صف به مردم خدمت دادند حتما شامل این طرح خواهند شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: با سازمان استخدامی کشور این موضوع در حال پیگیری است و احتمالا با یک عدد 30 تا 40 هزار نفری آزمون استخدامی را برگزار خواهیم کرد و یک سهمیه و امتیاز قابل توجهی برای پرستاران و گروه‌های شاغل در دوران کرونا قرار خواهیم داد که بتوانیم این نیروها را دوباره در مجموعه وزارت بهداشت در کنترل خود داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه ما در وزارت بهداشت، بیش از پنج هزار و ۲۵۰ پروژه در دست ساخت داریم عنوان کرد: قالب بر ۴۸ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی، بیش از چهار هزار پروژه بهداشتی نیز در دست ساخت داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام با اولویت پروژه‌های بهداشتی، مناطق محروم، مناطق کم برخوردار و مرزی است.

رحیمی با اشاره به پروژه‌های استان لرستان گفت: تا پایان امسال حداقل ۴۰ پروژه در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه بهداشت به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه در لرستان سه پروژه بیمارستانی ۵۱۵ تختخوابی «نیایش» خرم آباد، ۲۵۰ تختخوابی کوهدشت و ۲۵۰ تختخوابی شهرستان دورود در دست ساخت هستند گفت: در هفته دولت نیز ۱۵ پروژه در استان به اتمام خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هر سه پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستند افزود: پروژه‌های سفر، پروژه‌های اولویت دار دولت است.

رحیمی با اشاره به تزریق منابع بانکی به پروژه بیمارستان «نیایش» خرم آباد گفت: همچنین از محل ماده ۳۷ و اعتبارات وزارتی نیز برای سه پروژه یاد شده اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز