خبرگزاری کار ایران

تعداد کاربران فن بازار استان سمنان ۴۵ درصد افزایش داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۲۹

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: تعداد کاربران فن بازار منطقه‌ای استان در چهار ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی رحمانیان افزود: با ثبت‌نام ۶۵ کاربر از ابتدای فروردین تا پایان تیر امسال، تعداد کاربران  سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان به ۳۵۵ کاربر رسید.

وی با اشاره به شناسایی ۲۷ مورد نیاز فناورانه واحدهای صنعتی استان سمنان، تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه، ۲۷ نیاز فناورانه شناسایی شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش داشت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌‎های صنعتی استان سمنان ابرازداشت: ۳۵ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی استان در این مدت رفع شد که بیانگر افزایش  ۱۰۰ درصدی رفع نیازهای فناورانه بنگاه‌های تولیدی استان دارد.

رحمانیان یادآور شد: تاکنون ۸۴ واحد صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت شد که ۵ واحد مربوط به امسال بوده است.

به گزارش ایلنا، 143محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور در سایت  http://semnan.techmart.ir  به ثبت رسیده است.

فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی است و سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی می‌باشد.

سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز