خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

سهم ۳۲ درصدی سمنان از واگذاری‌های زمین در کشور/ کسب رتبه نخست واگذاری اراضی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۱۲۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از کسب رتبه نخست سمنان در واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: در بهار امسال، سهم این استان از واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کل کشور بیش از ۳۲ درصد بوده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری افزود: در حالی در سه ماه نخست امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کل کشور ۲۳۲ هکتار زمین به سرمایه گذاران واگذار شد که سهم سمنان از این میزان بیش از ۷۵ هکتار بوده است.

وی بیان کرد: استان سمنان با این میزان واگذاری زمین رتبه نخست کشور را کسب کرد.

باقری تصریح کرد: استان‌های قزوین و خراسان رضوی به ترتیب با بیش از ۲۷ و ۲۵ هکتار واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، رتبه‌های دوم و سوم را در کشور کسب کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌‌بینی شده سرمایه‌گذارانی که در این مدت برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرارداد منعقد کرده‌اند، ۱۴ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی مربوط به این سرمایه گذاران برای بیش از یک هزار و ۸۸۰ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: مقایسه آمارها حاکی از افزایش بیش از ۱۱ و ۱۵ برابری ایجاد زمینه اشتغال و پیش‌بینی میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز