خبرگزاری کار ایران

تخریب ۲۵ بنای غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۴۰

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رحمان‌دوست با اعلام این خبر گفت: ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و البرز قلع و قمع و تخریب شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین افزود: ۱۳ مورد از این بنا‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین، ۷ مورد در شهرستان البرز و ۵ مورد نیز در شهرستان تاکستان قرار داشتند.

رحمان‌دوست افزود: بنا‌های غیرمجاز ایجاد شده در این اراضی کشاورزی که تخریب شدند شامل اتاق و ویلا، فنس کشی و دیوارکشی بودند.

او به متخلفان که اقدام به ساخت بنا‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی می‌کنند هشدار داد و گفت: بنا‌های احداث شده در قالب اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری تخریب و قلع و قمع می‌شود یا با طرح شکایت در مراجع قضایی و با صدور احکام نسبت به تخریب آن‌ها اقدام خواهد شد.

به گفته رحمان‌دوست، تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی برای نسل امروز و فرداست و امنیت غذایی جامعه را به خطر می‌اندازد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: مردم می‌توانند تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی را برای پیگیری و برخورد با متخلفان به سامانه ۱۳۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز