خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

الویت دستگاه قضایی حمایت قاطع از واحد های صنعتی و رفع موانع تولیدی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۷۲

رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت: حمایت از واحد های صنعتی و تولید در جهت رفع موانع و پشتیبانی از آنها امری ضروری است ورویکرد دستگاه قضایی در این زمینه ، حمایت از واحدهای تولیدی است .

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در جریان بازدید از شرکت توسعه پست های ایران ترانسفو زنجان ، در چهارمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان  که در محل شرکت توسعه پستهای ایران ترانسفو برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و  تلاش های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: تصمیمات ستاد بر اساس اقتضائات خاص واحدهای تولیدی اتخاذ می شود و عمل به قانون بایستی از سوی آحاد جامعه بخصوص از سوی کارگزاران مورد توجه قرار گیرد و تبعیت و اجرای دقیق قانون در حوزه تغییر اراضی امری ضروری است.

 صادقی نیارکی با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو زنجان سهمی مهمی در تولید ، صادرات و اشتغال آنهم  در شرایط تحریمی کشور دارد. حمایت از واحد های صنعتی و تولید  در جهت رفع موانع و پشتیبانی از آنها امری ضروری است ورویکرد دستگاه قضایی در این زمینه ، حمایت از واحدهای تولیدی است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در ادامه با تأکید بر اینکه سرمایه گذار و تولید کننده نبایستی برای تولید و توسعه شرکت دغدغه تأمین زمین  در استان داشته باشد، افزود: مسوولان امر حمایت های لازم در تأمین زمین در چهار چوب قانون  از تولید کنند گان داشته باشند ، چرا که جذب سرمایه گذار در استان با حمایت همه جانبه و تلاش برای رفع موانع محقق خواهد افتاد، بنابر این دستگاه قضایی در این زمینه با قطعیت حمایت خواهد کرد.

در این جلسه مشکلات هشت واحد تولیدی مورد بررسی و دستورات لازم در جهت حمایت و رفع مشکلات اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز