خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کاراته استان:

کرمانشاه توانایی میزبانی مسابقات بین المللی کاراته را دارد / ۴ کرمانشاهی در مسابقات آسیایی و جهانی حضور خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۹۴۳

رئیس هیات کاراته کرمانشاه از توانایی کرمانشاه در میزبانی مسابقات معتبر بین المللی کاراته در رده های مختلف سنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه سعید نصرالهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در نشست خبری با انجمن ورزشی نویسان استان که بمناسبت هفته خبرنگار برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار و تجلیل از زحمات قشر خبرنگار گفت : کرمانشاه با میزبانی شایسته ای که در مسابقات کاراته وان مرحله سوم کشور داشت  توجه دست اندرکاران فدراسیون را به خود جلب نمود و به زعم اظهار نظر ریاست فدراسیون کاراته استان کرمانشاه با توجه به توانایی هیات کاراته ،  زیر ساخت ها و تماشاگران بسیار خوبی که دارد می تواند مسابقات بین المللی را به بهترین نحو ممکن انجام دهد .

وی افزود : کرمانشاه در اردیبهشت ماه امسال میزبان کاراته کاهای سراسر کشور بود که به مدت ۸ روز در دو بخش بانوان و آقایان و در چهار رده سنی بود ، که میزبانی بسیار شایسته ای داشت و همین امر باعث شد که فدراسیون کاراته بر روی میزبانی کرمانشاه در مسابقات بین المللی سرمایه گزاری کند .

نصرالهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توانایی و پتانسیل کرمانشاه در کاراته و کسب مقام های کشوری و بین المللی افزود : پس از مسابقات کاراته وان که کاراته کاهای کرمانشاه حضور خوبی داشتند ما مسابقات زنجان را داشتیم که کرمانشاه حضور پر رنگی داشت و چندین مدال کسب کرد. 

وی تصریح کرد :در مرداد ماه نیز مسابقات قهرمانی کشور در گنبد کاووس برگزار شد که کرمانشاه در بخش آقایان ۶ مدال رنگارنگ را کسب کند و در بخش بانوان توانست ۲ مدال را بدست بیاورد که درخشش خیره کننده ای داشتیم .

نصرالهی با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی کشور گنبدکاووس کرمانشاه توانست مقام نایب قهرمانی را بدست بیاورد و ۴ کاراته کارهم به اردوی تیم ملی دعوت شدند .

وی تاکید کرد :این چهار نفر در مسابقات آسیایی و قهرمانی آسیای ازبکستان  شرکت خواهند کرد و قطعاً تعدادی از آنها در مسابقات جهانی نیز عضو نفرات فیکس تیم ملی خواهند بود  به میدان خواهند رفت.  

 نصرالهی با اشاره به برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی تاکید کرد: در این مسابقات نیز دو کاراته کار کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی حضور دارند و از بین ۵ ملی پوش کرمانشاه دو نفر از کرمانشاه  هستند که ۴۰ درصد ترکیب تیم ملی را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز