خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری شهردار و رئیس شورای شهر زنجان مطرح شد؛

راه اندازی کارخانه محلول یخ زدایی در زنجان/ احیای باغ ذولفغاری در طرح سبزه میدان زنجان/ ایجاد زیر ساخت های شهرداری الکترونیکی و هوشمند در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۵۰۵

شهردار زنجان، با اشاره به با برنامه ریزی های انجام شده مجموعه مدیریت شهری زنجان برای فصل زمستان، گفت: کارخانه محلول یخ زدایی در زنجان راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان، شامگاه امروز به مناسبت روز خبرنگار، در سالن کنفرانس کارخانه کبریت،  با تشریح عملیات عمرانی و توسعه شهری زنجان، اظهار داشت: با توجه به حجم عملیات ابعادی خدمات و مدیریت شهری، در حوزه های فرهنگی، عمرانی و زیر ساختی مدیریت شهری باعث افزایش بودجه شهرداری شده است.

 فیروزفر، با بیان اینکه بودجه شهرداری با افزایش 1569میلیاردی را شاهد بودیم ادامه داد: این میزان مبلغ با توجه به نیازهای شهر افزایش خواهد داشت.

وی، با اشاره به اینکه شهرداری دارای سیستم درآمد هزینه است، تصریح کرد: هزینه های شهرداری تمامی ابعاد و حوزه های توسعه شهری را در بر می گیرد.

شهردار زنجان، با بیان اینکه برای تحقق برنامه های نیاز مند هزینه و درآمد های هنگفت همراه با مدیریت های ویژه لازم است، افزود: مدیریت درآمد و هزینه کردها فاکتور اساسی در عملکرد مجموعه مدیریت شهر خواهد بود.

فیروزفر، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مطالبه گر شهری،  یادآورشد: رضایت مردم و شهروندان باعث انگیزه بیشتر در مدیریت شهری می شود.

به گفته شهردار زنجان، قرار گاه خدمات شهری برای ارائه خدمات ویژه در حال تلاش است که با برنامه ریز و مدیریت شهری زنجان برای فصل زمستان کارخانه محلول یخ زدایی در زنجان راه اندازی می شود.

وی، صرفه جویی در بکار گیری نیروی انسانی در فضای سبز شهری را مهم ارزیابی کرد.

فیروز فر، خبر از صرفه جویی از استفاده از 150 نیروی انسانی دراین خصوص داد و گفت: مطالبات مردم در خصوص کف سازی بازار و معابر شهری محقق شده است.

شهردارزنجان، با اشاره به عدم تحقق برخی موارد و مطالبات شهروندان زنجان، گفت بزودی همه معابر کف سازی زنجان ترمیم و بازسازی خواهد شد.

این مسئول در زنجان، با اشاره به جمع آوری ایستگاهای بین معابر و خیایانهای پر تردد شهری، تصریح کرد: باغ ذولفغاری در طرح بزرگ سبزه میدان احیا می شود.

فیروز فر، با بیان اینکه بزودی با صدور دستور العمل از سوی پادگان دیوارهای شرقی وغربی پادگان بر چیده می شود، افزود: برنامه های مختلف فرهنگی در نقاط مختلف شهری اجرا شده است.

فیروزفر، با اشاره به تحقق و افتتاح پروژه های توسعه عمرانی شهری در مناطق زنجان، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری درنهضت آسفالت ریزی معابر، محلات کم برخوردار و خیابانهای اصلی رکورد زده  است.

شهردار زنجان، با اشاره به طرح و تحقق 27مصوبه محوری در کمیسیون های مربوط به طرحهای عمران شهری، گفت: بزودی 17مصوبه دیگر مورد تایید خواهد شد که بسیار از گره های ساخت و سازهای شهری را حل خواهد کرد.

وی، از بین بردن تخلفات ساخت و سازهای  شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: درمطالعات ترافیکی ضروری است همراه با دوره های برداشت آماری را در نظر داشته باشیم.

شهردار زنجان، با بیان اینکه تخفیف ویژه برای انبار داری مردم پیش بینی شده است، تصریح کرد: دراین خصوص در زمینه اموال مجهوالهویه نیز اقداماتی اساسی انجام می گیرد.

وی، خبر از اجرای طرح جابه جایی میدان احشام زنجان داد و گفت: با جانمایی جدید امکان واگذاری این مهم به بخش خصوصی وجود دارد.

فیروزفر، با اشاره به اهمیت احداث گذر اجتماعی در بلوار اشراق زنجان، گفت: بزودی با همت استانداری زنجان یک قسمت از منطقه گردشگری گاوازنگ زنجان با حل مشکلات معارضین تحویل شهرداری خواهد.

شهردار زنجان، با اشاره به پلمپ کاربریهای غیر مجاز در معابر و خیابانهای سطح شهر، که موجب سلب آرامش شهروندان و ساکنین می شود، گفت: بعد از این برای کسب و کارهای مزاحم شهروندان مجوزی صادر نخواهد شد.

به گفته وی، اجرای طرح و پیاده راه سبزه میدان بدون مطالعات طرح ترافیکی انجام گرفته است، اضافه کرد: الویت شهردرای زنجان با توجه به بافت قدیمی شهر زنجان با توسعه حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی و تاکسیرانی است.

مجید ناصحی، رئیس شورای شهر زنجان نیز، در ادامه  نشست خبری،  با اشاره به اینکه اصحاب رسانه بعنوان رابط بین مردم و مسئولین هستند، گفت: احداث و ایجاد پارک هاشمی نژاد، ایجاد فضای شهر، تفرجگاه های تابستانی و زمستانی در زنجان با توجه به جمعیت شهری از الویت های مهم مجموعه مدیریت شهری است.

 ناصحی، با بیان اینکه مطالبات شهروندی برای مدیریت شهری حائز اهمیت است، ادامه داد: با تجهیز و توانمندی نیروی انسانی به همراه ارائه خدمات برای زیست شهر زنجان تلاش خواهیم کرد.

وی، با اشاره به شتابگیری در توسع عمران شهری زنجان در حوزه های مختلف،  تصریح کرد: برنامه ریزیهای جدید را  با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خواهیم داشت.

رئیس شورای شهر زنجان، همچنین خبراز ایجاد زیر ساختهای شهرداری الکترونیکی و هوشمند به شهروندان داد.

 ناصحی، در پایان، با اشاره به اهمیت ایجاد زیر ساختهای الکترونیکی در شهر هوشمند، تاکیدکرد: لازمه انجام این کار ها ایجاد زیرساختهای نرم افزاری در شهرداری است و ضروری است مجوزها  با متولگری استانداری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز