خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان:

هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۵۱

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان برگزار می شود و استان هم این افتخار را دارد که همراه با تراز کشوری این جشنواره هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر را در سطح گلستان برگزاری می کند و جز معدود استان هایی هست که این رتبه از برگزاری جشنواره را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد مهدی تجری اظهارکرد: در جشنواره رسانه ای ابوذر امسال تلاش بر این است که هم نظر کمی و هم از لحاظ کیفی شاهد رشد آثار ارسالی به جشنواره بوده و اصحاب رسانه استقبال درخوری از این جشنواره داشته باشند.

وی ادامه داد: جشنواره ابوذر متعلق به خود اصحاب رسانه است و حضور و تقویت آن توسط اصحاب رسانه، فصل شکوفایی و رونق تولیدات رسانه ای محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری جشنواره ابوذر تغییرات متعددی در حوزه اجرا به خود شاهد بوده است، گفت: استانداردسازی جشنواره در سطح کل کشور مقرر شده است که جشنواره به صورت استاندارد با یک ساختار و قالب یکسان و سرفصل های مشخص در کل استان ها برگزار شود.

تجری گفت: بارگزاری تمامی آثار ارسالی برای سطح کشوری جشنواره تمامی آثار ارسال به جشنواره در سطح سایت کشوری جشنواره نیز بارگزاری می شود.

وی اظهارداشت: در بخش موضوعات جشنواره سعی شده است که به نوعی جامعیت آثار مطرح حوزه رسانه پوشش داده شود بیشتر موضوعات اصلی و پرکاربرد و نیاز جامعه انتخاب شده است.

وی گفت: تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه، فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب اقوام و مذاهب از موضوعات جشنواره امسال است.

وی افزود: قالب های پیش بینی شده این جشنواره شامل؛ گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست است.

وی گفت: دبیر جشنواره امسال، با توجه به سابقه و تجربه موفق ولی الله شهابی در دبیری جشنواره سال گذشته، امسال نیز ایشان به عنوان دبیر جشنواره انتخاب شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا (20 آذر) است و اصحاب رسانه می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به شماره 09215667838 ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز