خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان، در جمع خبرنگاران :

78 درصد واحد های روستایی استان دارای سند مالکیتی هستند/ زنجان رتبه یک کشوری در صدور اسناد تک برگی روستایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۲۶

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان، بااشاره به اهمیت صدور اسناد مالکیتی تک برگی و رتبه اول کشوری استان زنجان در این زمینه ، گفت : 78درصد واحد های روستایی استان دارای سند مالکیتی هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا خواجه‌ای امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دولت، با اشاره به فعالیت‌های اجرای و عمرانی این مجموعه در سطح استان، اظهار داشت: بازسازی و عمران روستایی همسو با باز سازی واجرای طرح های مسکن شهری در استان در حال اجرا است.

خواجه‌ای، با بیان  اینکه 123روستا باز نگری طرح هادی انجام خواهد شد، ادامه داد: 240 روستا نیز دراجرای این  طرح قرار دارد.

وی،  با اشاره به اعتبارات اختصاصی برای تعدادی از روستاهای برای اجرای طرح هادی، تصریح کرد: بالغ بر 58درصد روستاهای استان در این مورد اقدامات اجرای طرح هادی داشته است.

خواجه‌ای، با اشاره به تخصیص اعتبارات 55درصدی عملیات اجرایی طرح هادی روستایی ، گفت 47میلیارد در این خصوص تخصیص  داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، استان زنجان، با اشاره به اینکه استان زنجان  در حوزه صدور سند مالکیت تک برگی رتبه اول کشوری است، افزود: 78درصد واحد های روستایی استان دارای سند مالکیتی هستند.

وی، با بیان اینکه در طرح گردشگری روستایی استان ؛ روستا های جدید  برای اجرای طرح در آینده برای برخی روستا های استان رایزنی شده است، ادامه داد: طرحهای منظومه روستایی استان نیز در حال عملیاتی شدن است.

خواجه‌ای، در خصوص باز سازی مسکن روستایی 55 درصدی روستای و مقاوم سازی شده است، یادآور شد:  51 هزار واحد مسکونی روستایی استان مقاوم سازی شده است.

به گفته وی  6 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تسهیلات بلا عوض تسهیلات با افراد واجد شرایط اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره به حوزه مسکن شهری استان زنجان، تصریح کرد: ارائه خدمات به شهرهای با جمعیت زیر 100 هزار نفری توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

وی، با اشاره به افتتاح  14پروژه هفته دولت، افزود: با همکاری متولیان مسکن پروژه های مسکن شهری با پیش بینی انجام شده 2ساله درموعد مقرر تحویل داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز