خبرگزاری کار ایران

مشکل آب چهار محال و بختیاری تا فردا برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۲۹

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اعلام کرد: بخش اعظم کار راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها انجام شده و ظرف امشب تا فردا صبح تمام وارد مدار شده و مشکل تامین آب برطرف خواهد شد.

سیداعتضاد مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره تامین آب استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حال حاضر با وارد مدار شدن تصفیه‌خانه‌ها کدورت آب تا حد زیادی برطرف شده و به حد استاندارد رسیده است. ضمن اینکه اکنون آب از چاه‌ها و سامان تامین می‌شود، فقط در برخی نقاط مرتفع مشکل فشار داریم.

وی اعلام کرد: بخش اعظم کار تصفیه‌خانه‌ها انجام شده و ظرف امشب تا فردا صبح تمام تصفیه‌خانه‌ها وارد مدار شده و مشکل تامین آب برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در ادامه تصریح کرد: اکنون قطعی آب محدود و در حد 5 درصد است و در نقاطی که مشکل دارند به صورت آبرسانی سیار و تانکر و آب بسته‌بندی نسبت به تامین آب اقدام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  بارندگی‌ها باعث شد کدورت آب بالا برود و با توجه به اینکه بخش اعظم تامین آب شهرکرد از کوهرنگ است، این مشکلات بوجود آمد.

مقیمی خاطرنشان کرد: البته هنوز کدورت در سرچشمه کوهرنگ بالا است و گاها افزایش پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر تمام اکیپ‌های عملیاتی استان فراخوان شدند و در منطقه حضور دارند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز