خبرگزاری کار ایران

شهردار مطرح کرد؛

فروش 670 میلیارد ریال اموال شهرداری سمنان برای پرداخت حقوق پیمانکاران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۷۱۲

شهردار سمنان گفت: در سال گذشته بیش از 670 میلیارد ریال از اموال غیر منقول شهرداری فروخته و صرف حقوق پیمانکاران شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدعلی مرتضی نژاد گفت:  پل امام حسن مجتبی(ع) ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پل روزیه نیز با  ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

شهردار سمنان با اشاره به جاده سیلو به عنوان بزرگترین پروژه هفته دولت، اظهار کرد: این پروژه حدود ۲ کیلومتر و ۳۰۰ متر است که مراحل آخز زیرسازی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه عمرانی انجام شده است، افزود: هزینه عمرانی سال گذشته از آبان ماه تا پایان سال، ۱۲۸ میلیارد تومان بوده است که این نشان دهنده فعالیت مستمر پروژه‌ها است.

مرتضی‌نژاد اظهار کرد: بودجه سالجاری شهرداری ۸۴۵ میلیارد تومان ودرامد ۵ ماهه سالجاری ۱۲۷ میلیارد تومان است که این مبلغ در مدت مشابه سال قبل ۱۱۳ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری سمنان ۱هزار و ۵۱۷ پرسنل دارد، گفت: از ابتدای سالجاری ۸ میلیارد تومان از طلب پیمانکارها پرداخت شده است.

شهردار سمنان گفت: در زمینه اقدام ملی مسکن ۴ هکتار زمین از شهرداری به مجموعه شهری وارد شده است که این اقدام قدری از معظلات مالی را حل می کند.

مرتضی‌نژاد افزود: در سال ۹۴ طرح جامع و در سال ۹۵ طرح تفضیلی شهر با مشاور بسته شد که به علت وجود مشکلاتی این طرح مصوب نشد و حدود ۴ ماه پیش قراردادی با مشاور جدید بسته شد که پیشرفت خوبی دارد.

مرتضی نژاد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۷ میلیارد تومان از اموال غیر منقول شهرداری فروخته و صرف حقوق پیمانکاران شده است، گفت: در سالجاری یک قطعه زمین به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته شد و ۵ میلیارد هم تهاتر شده است.

شهردار سمنان با اشاره به طلب ۲۲۰ میلیارد تومانی شهرداری از ادارات تا پایان سال ۹۸، گفت: مصوبه لازم برای خرید نردبان آتش نشانی گرفته شده و از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ حدود ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای دوربین های سطح شهر هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از ۲۸ نقطه حادثه خیز در سطح شهر فقط ۴ نقطه اصلاح نشده است، اظهار کرد: در خصوص تصویه خانه فاضلاب سمنان، طبق قرار داد جدید مقرر شده است تا با احداث ۴ نقطه در سطح شهر، آب تصفیه شود و اگر از مصرف فضای سبز شهرداری اضافه آمد تصمیم دیگری برای آن گرفته شود.

مرتضی نژاد از راه اندازی یک دستگاه اتوبوس جک دار در سطح شهر همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: مقرر شده است تا این اتوبوس به ۱۲ کودک توان یاب در سطح شهر خدمات دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز