خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری لرستان مطرح کرد؛

لزوم ساماندهی پایانه مسافربری استانی خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۵۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ساماندهی و استاندارسازی پایانه مسافربری خرم آباد ضروری است.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در بازدید از پایانه مسافربری برون استانی خرم‌آباد، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و خدمات‌رسان لازم است با یکدیگر همکاری داشته باشند، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات این پایانه ساماندهی، کنترل و استانداردسازی ورودی و خروجی آن است.

وی در ادامه افزود: تابلوها و علائم راهنمایی برای هدایت مسافرین یکی از مشکلاتی است که در این مجموعه باید نسبت به نصب آنها اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه پایانه محل رفت و آمد نیروهای بومی و غیربومی است، عنوان کرد: موضوع امنیت از دیگر مباحثی بود که در این بازدید ارزیابی شد و قرار است علاوه بر فعالیت نیروی انتظامی شهرداری جهت برقراری نظم و امنیت مجموعه نیروهای خود را در این مکان مستقر کند.

وی افزود: همچنین شهرداری به منظور تکمیل این پایانه لازم است نسبت به ایجاد کارواش، تعمیرگاه و تعویض روغن برای ماشین‌های شرکت تعاونی‌ها اقدام کند.

 دالوند بر لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در پرداخت بدهی‌های این پایانه تاکید کرد و گفت: تاکسی‌ها و سواری‌های مسافربر شخصی درون شهری که در این مجموعه فعالیت می‌کنند باید ساماندهی شوند.

وی در پایان اظهار داشت: تمامی مصوبات این جلسه طی زمان‌بندی دوماهه تهیه شده که انتظار می‌رود در زمان مشخص مشکلات فوق مرتفع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز