خبرگزاری کار ایران

فاز نخست پایانه صادراتی جیرفت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۹۶۰

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، فاز یک پایانه صادراتی جیرفت به بهره برداری و احداث ۶ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد حسینی در آیین افتتاح فاز اول پایانه صادراتی اظهار داشت: دولت در زمینه صادرات محصولات کشاورزی نگاه ویژه‌ای به همسایگان خود در کنار دیگر کشور‌های خارجی دنیا دارد و در زمینه تبادلات، صادرات و دیگر امورات به سیاست همسایگی تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت کشاورزی منطقه جنوب کرمان بویژه شهرستان جیرفت احداث این مجموعه نقش مهمی در این بخش ایفا می‌کند و تمامی دستگاه‌های مربوطه برای مشارکت بیشتر بخش خصوصی مشارکت و زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنند.

این پایانه سالانه ظرفیت سورتینگ، بسته بندی و صادرات ۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای را دارد و برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

همچنین عملیات اجرایی طرح احداث ۶ هزار و ۳۰۴ واحد مسکن شهری و روستایی با حضورمعاون پارلمانی رئیس جمهور در جنوب کرمان و در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از مجموع افراد پالایش شده هشت هزار و ۷۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شده که ۲ هزار و ۶۹۵ نفر واریز وجه داشته اند.

محمد ساردویی افزود: همچنین با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور شاهد بهره برداری از یک هزار و ۷۰۱ واحد روستایی جنوب کرمان با مشارکت بنیاد مسکن بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز