خبرگزاری کار ایران

تحصیل بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۱۶

رئیس دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه گفت: ۳۲۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

به گزارش ایلنا، رسول پیر محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف این دانشگاه در حال تحصیل هستند گفت: این دانشگاه توانسته دربین ۳۵۰  دانشگاه غیردولتی کشور، درجه سطح یک از سطوح پنجگانه رتبه بندی دانشگاه های ایران را بر اساس رتبه بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه غیردولتی آفاق ارومیه دارای ۶۰ رشته محل در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی است، افزود: دانشجویان این دانشگاه ۲۰ درصد در محیط دانشگاه  و ۸۰ درصد در محیط کار آموزش می بینند. 

پیرمحمدی خاطرنشان کرد: تمامی شاخص ها و محورهای مد نظر وزارت علوم از جمله شاخص های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، فضای فیزیکی، اداری و مالی در این دانشگاه رعایت شده و این عامل باعث برتر شدن این دانشگاه شده است.

رئیس دانشگاه غیردولتی آفاق ارومیه اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه از تمامی خدمات رفاهی، دانشجویی، فرهنگی  بهره مند هستند.

رئیس دانشگاه غیردولتی آفاق ارومیه با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو در دانشگاه آفاق از طریق کنکور سراسری است افزود: در رشته های بدون آزمون پذیرش بر اساس ضوابط سازمان سنجش و سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

پیر محمدی گفت: استفاده از تکنولوژی های روز آموزشی، توسعه کارآفرینی، کارگاه های مشاوره و آسیب های اجتماعی جزء خدمات دانشگاه آفاق ارومیه است

رئیس دانشگاه غیردولتی آفاق ارومیه  در رابطه با مشکلات دانشگاه های بخش خصوصی در ایران تصریح کرد: دولت توجه خاصی به دانشگاه های بخش خصوصی ندارد، دانشگاه آفاق در ۱۵ سال گذشته ریالی از بودجه دولتی استفاده نکرده است. 

وی با بیان اینکه فعالیت در بخش خصوصی یکی از راه های مدیریت در کشور است که این مورد در دانشگاه های غیر انتفاعی به خوبی شروع شده است گفت:رقابت در بخش خصوصی حرف اول را می زند بنابراین کیفیت آموزشی بالا در این دانشگاه موجب شده  تا این دانشگاه در رتبه های برتر کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: معتبرترین دانشگاه های جهان بصورت غیر دولتی اداره می شوند و  در ایران اسلامی نیز روند بهبود کیفیت دانشگاه های غیر دولتی افزایش یافته است؛ در حالت کلی دانشگاه های غیردولتی میدان رقابت خوبی  را با دانشگاه های دیگر ایجاد می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز