خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان در آستانه فرا رسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۰۶

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آستانه فرا رسیدن روز حمایت از صنایع کوچک در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، از جامعه صنعت استان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، متن پیام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

 ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک روایتگر اهتمام و مجاهدت جهادگران عرصه تولید این سرزمین است که هیچ گاه از کوشش و تلاش برای تعالی و توسعه ایران اسلامی دست نمی‌کشند تا چراغ راه تولید همواره و تا همیشه فروزان بر تارک این سرزمین بتابد.

رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: "آن چیزی که در متن جامعه اشتغال ایجاد می‌کند و طبقات پایین را بهره‌مند می‌سازد، همین صنایع کوچک و متوسط است؛ این‌ها را تقویت کنید و پیش ببرید." ؛ بی‌گمان توسعه صنایع کوچک تنها با همت تمامی تأثیرگذاران این حوزه تحقق خواهد یافت و امیدواریم جهادگران صنایع کوچک و خطشکنان جنگ اقتصادی با حمایت مقام معظم رهبری و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلات موجود را در روزگاران تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی پشت سر گذاشته و به مانند همیشه تعهد خویش را در قبال ایران و ایرانی به نمایش بگذارند.

اینجانب فرصت را مغتنم می‌شمارم و روز ملی حمایت از صنایع کوچک را به کارآفرینان و تولید کنندگان فعال در حوزه صنایع کوچک کشور تبریک عرض نموده، از زحمات این عزیزان سپاسگزارم و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون همه جهادگران اقتصادی را در راه نیل به توسعه و خودکفایی در ایران اسلامی آرزومندم.

 

محمدرضا باقری

رئیس هیئت مدیره و ‌مدیرعامل

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز